Jak osiągnąć sukces zawodowy?

Sukces zawodowy - jak to się (właściwie) robi? | Absolvent Talent Days Wiosna 2014

 

Purpose - Przedsiębiorczość w Kulturze

„Purpose — Przedsiębiorczość w Kulturze” to tematyczny serwis internetowy obejmujący szeroko pojęte zagadnienia z obszaru przedsiębiorczości, kultury i kreatywności. 

To narzędzie edukacyjne, informacyjne i promocyjne skierowane do osób zainteresowanych kreowaniem swojej kariery zawodowej w sektorze kultury i przemysłach kreatywnych — gospodarce opartej na wiedzy.

„Purpose” to najdłużej działający serwis tematyczny ukierunkowany na rozwój i popularyzację przedsiębiorczości w kulturze oraz sektora kreatywnego w Polsce. www.purpose.com.pl

Dotacja jest kobietą. Jak kobiety korzystają z Funduszy Europejskich

Dotacja jest kobietą

Pomysłowość Polek na wykorzystanie Funduszy Europejskich pozwala realizować przedsięwzięcia, które przez wiele lat wydawały się z różnych powodów niemożliwe, bądź trudne do wykonania.

Okazuje się, że przy wsparciu unijnych funduszy można rozwiązać palące problemy najbliższego otoczenia - budując nową drogę, wyposażając szpital w nowoczesną aparaturę medyczną, czy organizując dla maluchów opiekę przedszkolną, a dla starszych dzieci dodatkowe zajęcia w szkole.

Poprzez zawarte w tej publikacji artykuły chcemy dotrzeć zarówno do tych kobiet, które śmiało patrzą w przyszłość, zdobywają wcześniej dla nich niedostępne obszary, jak i do tych, które dopiero przymierzają się do zmiany. Ufam, że znajdą tu Państwo inspirację do realizacji własnych, ciekawych projektów. Liczę na to, że Polki z jednej strony potraktują Fundusze Europejskie jako szansę na rozwój osobisty i zawodowy, a z drugiej będą częściej dostrzegać korzyści płynące z wdrażania unijnych projektów.

Minister Rozwoju Regionalnego Elżbieta Bieńkowska

Sylwetki młodych europejskich przedsiębiorców

Europa

Mlodzież to grupa najbardziej dotknięta kryzysem ekonomicznym. Brak doświadczenia i umiejśtności sprawia, że młodzi nie są kunkurencyjni na rynku pracy. Dzisiaj co piąty młody Europejczyk nie może znaleźć pracy. Chcąc podkreślić rolę młodych ludzi na rynku pracy, akcja Youth@Work zwraca uwagę na dodatkowe wartości młodych ludzi; ich świeże spojrzenie na świat oznacza, że mają często nowatorskie pomysły oraz energię, które mogą zaoferować pracodawcom.

Polska - Grzegorz Babynko

Według europejskich badań, w Polsce ok. 50% ludzi woli pracować na własny rachunek niż dla kogoś. Grzegorz Babynko jest jednym z tych, ktorzy wybrali samozatrudnienie. Produkuje i sprzedaje bizuterię. Jest także ekspertem w wycenianiu kamieni szlachetnych. Pomimo że czasami jest bardzo trudno jego celem jest rozwój biznesu.

Słowacja - Terezja Madarova

Grecja - Orestis Matsoukas

Łotwa - Zane Lase-Lasmane

Belgia - Diane Mbarushimana