Jak zapisać się na warsztaty? 

  1. Najpierw wypełnij formularz na stronie https://www.biurokarier.umk.pl/dobry-start-rekrutacja 
  2. W zgłoszeniu należy podać adres mailowy, na który zostanie wysłany link z zaproszeniem do zespołu. 
  3. Dwa dni robocze przed szkoleniem otrzymasz zaproszenie na Teams do zespołu w ramach, którego prowadzone będą zajęcia. Zaproszenie zostanie wysłane także na Twój adres mailowy. Prowadzący może poprosić Cię o krótkie spotkanie, by przetestować możliwości techniczne udziału w kursie on-line (informacja ta będzie wysłana w mailu dotyczącym przyjęcia uczestnika na szkolenie). Spotkanie odbędzie się w dniu poprzedzającym warsztaty o godzinie 9.00 lub innym, wspólnie ustalonym terminie Prosimy o kontakt w tej sprawie z prowadzącym.

  4. Prowadzący jest dostępny 15 minut przed warsztatami i można się z nim połączyć, by przetestować jakość połączenia.

  5. Zajęcia rozpoczynają się punktualnie. Możliwe jest dołączenie do nich 15 minut wcześniej, ale nie 15 minut później!  Prowadzący ma możliwość usunięcia z grupy spóźnionych uczestników!  

Jak przygotować się do udziału w warsztatach? 

  1. Warsztaty realizowane są za pośrednictwem Microsoft TEAMS.
  2. Niezbędne jest zatem posiadanie aplikacji lub dostępu do jej wersji w oknie przeglądarki. 
  3. Warsztaty prowadzone są w formie interaktywnej zatem prosimy o posiadanie włączonej kamerki oraz mikrofonu.
  4. Do każdego uczestnika zostanie wysłane zaproszenie do zespołu, w którym będziemy wspólnie pracować nad rozwijaniem kompetencji.
  5. Aby dołączyć do zajęć należy wejść w zakładkę kalendarz i dołączyć do zaplanowanego na określony dzień spotkania.

  6. Uczestnik warsztatów akceptuje fakt, że jego adres mailowy wraz z przypisanymi do niego informacjami jest widoczny w aplikacji Teams przez innych uczestników zajęć oraz przez prowadzącego. 

 

  Jeśli jesteś studentem 

Studenci uzyskują dostęp do Teams automatycznie poprzez bezpłatną aktywację konta office365,
więcej: https://www.uci.umk.pl/index.php/E-learning_dla_studentow#Zaj.C4.99cia_na_platformie_Microsoft_Teams 

Jeśli jesteś absolwentem 

  1. Absolwenci zapraszani są do zajęć przez prowadzącego za pośrednictwem wskazanego adresu e-mail. W przypadku problemów z otrzymaniem zaproszenia* istnieje możliwość założenia tzw. absolwenckiego konta e-mail. W tym przypadku należy Dołączyć do programu absolwent https://absolwent.umk.pl/przywileje/karta-absolwenta-umk/  
  2. Założyć e-mail powiązany z numerem karty absolwenta https://absolwent.umk.pl/partnerzy/umk/?id=3630. (UWAGA: założenie konta jest możliwe po aktualizacji danych w systemie absolwent, co w większości przypadków ma miejsce w ciągu 24 godzin po przystąpieniu do programu absolwent). Adres e mail należy niezwłocznie przesłać prowadzącemu szkolenie. 

*Pamiętaj potrzebujesz minimum 2 dni na zdobycie adresu absolwenckiego UMK.