Nazwa warsztatów Prowadzący Termin Godzina Liczba miejsc
1 Metody efektywnej komunikacji

Trener: Ewa Banaszak 12.11.2019 10.00-15.00 12
2 Ocena predyspozycji przedsiębiorczych

Spotkanie trwa ok. 05,h

Trener Katarzyna Jagiełka 13.11.2019 9.00-16.00 12
3 Przystosowanie do zmian – jak poradzić sobie ze zmianami i wyzwaniami/porażkami (nowość)

Trener: Izabela Rutkowska 15.11.2019 9.00-14.00 12
4 Analityczne rozwiązywanie problemów

Trener: Ewa Banaszak 18.11.2019 10.00-14.00 12
5 5 niestandardowych metod poszukiwania pracy

Trener: Katarzyna Jagiełka 21.11.2019 11.00-14.00 12
6 Motywacja czyli jak osiągać cele

Trener: Katarzyna Jagiełka 28.11.2019 10.00-15.00 12
 
Informujemy, że w przypadku niemożliwości przybycia, student/absolwent ma obowiązek odwołania swojego udziału w warsztatach najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem zajęć. Nie zawiadomienie o swojej nieobecności powoduje, że dana osoba nie może uczestniczyć w kolejnych warsztatach.
  • Przed wypełnieniem zgłoszenia zapoznaj się z Zasadami uczestnictwa w szkoleniach.
  • Osoby, które się dostaną otrzymają potwierdzenie drogą elektroniczną najpóźniej 2 dni przed terminem warsztatów.
Warsztaty DOBRY START

Prosimy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką. W razie problemów z wysłaniem zgłoszenia prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 611 46 43 lub e-mailowy biurokarier@umk.pl.

Это обязательное поле.
Это обязательное поле.
Это обязательное поле.
Это обязательное поле.
Это обязательное поле.
Это обязательное поле.
Это обязательное поле.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz kontaktować się w każdej sprawie dotyczącej Twoich danych osobowych, a w szczególności składać u niego wnioski o realizację swoich praw, za pośrednictwem telefonu: 56 611 27 42, adresu e-mail: abi@umk.pl, a w uzasadnionych przypadkach listownie pod adresem: UMK Toruń, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń z dopiskiem „ABI".

Przekazane przez Ciebie dane będą przechowywane do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie

Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Masz również prawo do żądania przenoszenia danych.

W każdym czasie masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego.

Dane osobowe podajesz dobrowolnie, a odmowa ich podania nie wywołuje żadnych skutków wobec Ciebie, poza brakiem kontaktu ze strony pracownika Biura Karier UMK.

                                                     

Ewa Banaszak jest trenerem, doradcą i kierownikiem Biura Karier UMK. Absolwentka UMK oraz  UŁ. Posiada m.in. licencję trenera programów WindMills, cerytfikat Trenera Biznesu Schenk Institute. Jest także asesorem prowadzącym sesje Assessment Center.

Izabela Rutkowska jest doradcą i trenerem. Ukończyła studia na kierunku historia na UMK w Toruniu oraz studia podyplomowe na kierunku doradztwo zawodowe i personalne. Posiada uprawnienia do przeprowadzania wywiadów kompetencyjnych oraz sesji Assessment Center (asesor). Ukończyła liczne szkolenia potwierdzone certyfikatami, w tym certyfikatem na trenera biznesu.

Ewelina Kruźlak jest doradcą i trenerem pracującym w Biurze Karier UMK od 2016 roku. Ukończyła studia na kierunku doradztwo zawodowe.
Z powodzeniem zajmuje się wsparciem studentów głównie z Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Politologii i Studiów Międzynarodowych oraz studentów Administracji.

Katarzyna Jagiełka ukończyła studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku pedagogicznym. Posiada m.in. licencje trenera WindMills, Spadochron, Miasteczka Zainteresowań Zawodowych, cerytfikat Trenera Biznesu oraz uprawnienia do stosowania Kwestionariusza Uzdolnień Przedsiębiorczych. Jest także asesorem prowadzącym sesje Assessment Center.

Tomasz Jankowski ukończył socjologię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Akademię Trenera ze specjalnością coach (Excelence Consulting) a także szkolenie z obszaru AC i rozwoju kompetencji miękkich. Szkoli m.in z obszaru koordynacji projektów oraz twórczego rozwiązywania problemów.