Prowadzi m.in. warsztaty rozwijające umiejętności komunikacyjne, perswazyjne, negocjacyjne, asertywne, autoprezentacji.
Uczy, jak mówić, by być rozumianym, jak budować dobre relacje z drugim człowiekiem,
jak przemawiać do grupy i jak zachowywać się przed kamerą.
Specjalizuje się również w szkoleniach z zakresu przywództwa i budowania zespołu. Wspiera zarówno liderów, jak i członków zespołów pracowniczych i projektowych, by m.in. zwiększyć efektywność, usprawnić realizację zadań, wzmocnić motywację oraz poprawić współpracę. Pomaga w realizacji procesów dotyczących podnoszenia jakości obsługi klienta – w przedsiębiorstwach, urzędach oraz jednostkach ochrony zdrowia.
Współpracuje z uczelniami wyższymi. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Realizowała szkolenia m.in. dla słuchaczy, studentów oraz kadry dydaktycznej: Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Collegium Medicum UMK w Toruniu.