Tytuł projektu: 

Opracowanie rozwiązań zmierzających do zachęcenia mężczyzn aktywnych zawodowo do udziału w wieczorach dla dorosłych realizowanych w Centrum Nowoczesności Młyn WIiedzy

 

Czas realizacji projektu:

7 marca – 27 kwietnia

 

Problem:

Próba zachęcenia mężczyzn aktywnych zawodowo do udziału w wieczorach dla dorosłych, a także konieczność zmiany wizerunku Młyna Wiedzy na kultowy i bardziej dostępny dla szerokiego grona.

 

Opis:

Na sam początek procesu grupa projektowa skupiła się na przyczynach problemu oraz na danych, stanowiących do niego odniesienie. Przeprowadzono wywiad z mężczyznami uczestniczącymi w wieczorach w Młynie Wiedzy, a także z przypadkowo napotkanymi mężczyznami aktywnymi zawodowo. Na jego podstawie sformułowano wnioski co motywuje bądź demotywuje ludzi do wyjścia z domu.

 

Design Thinking:

Podczas pracy nad projektem, grupa wypracowała szereg rozwiązań, które zostały pogrupowane na kategorie, takie jak: wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny firmy, oferta, promocja, a także współpraca z partnerami. Kolejnym etapem było stworzenie prototypu przestawiającego zmiany mogące wpłynąć pozytywnie na działalność Centrum Nowoczesności. Pomysły, które zostały uwzględnione w makiecie to, m.in.: reklama i rozwój firmy w sieci.

 

Efekt procesu:

Pomysły, które spotkały się z pozytywną opinią respondentów, a także uznane za warte uwagi to zniżki na biletach, maskotka Młyna Wiedzy, reklama na tramwaj, tunel aerodynamiczny, ścianka wspinaczkowa, a także wiele, wiele innych.

 

Prowadzący:

Tomasz Jankowski

Agnieszka Wasilewska

 

W projekcie udział wzięli:

Paulina Bruska – Pedagogika specjalna

Weronika Dopierała – Pedagogika specjalna

Weronika Dulska – Praca socjalna

Natalia Hossa – Pedagogika specjalna

Aleksandra Modzadłowska - Pedagogika

Małgorzata Mudlaff – Praca socjalna

Sandra Młynarczyk – Pedagogika